z

z

17 September 2010

MURTAD kerana Putus Cinta!

Original posted by : Kuasarakyatperak.blogspot.com

---->> LELAKI INI MENGAKU DIA TELAH MURTAD!

1- Si lelaki kecewa kerana putus cinta!

2- Lantas mempertikai kewujudan Yang Maha Esa! Nauzubillah!

3- Lantas mengwar2kan seantero alam : "Ya, aku dan dia pernah BERZINA!"

4- "Ini dia gambarnya. Lihatlah bagaimana aku berkucupan. kah kah kah."

5- Lif Pantai Permai menjadi saksi cinta lelaki kepada wanita. <--- Jika lif itu bersifat sama seperti manusia, sudah pasti dicampakkan kau berdua dari tingkat yang paling tinggi. Biar mati menyembah bumi!

6- Ugutan kepada si wanita! Lelaki itu pernah meratah tubuhnya!

7- Cium, bercium, dan terus bercium!

8- Dan akhirnya, beliau menyatakan : "May Jesus Bless u All My Friend" <--- Jika beliau beriktikad dengan apa yang beliau maksudkan di dalam status ini, maka jatuhlah SYAHADAHNYA!



9- "Aku ingat bila dah tukar agama ni, Jesus boleh tolong aku...tp tak jugak..betul ke TUHAN tu WUJUD?.."
<---- Astaghfirullah.. Nauzubillah...

Apa lagi yang boleh kukatakan? Apa lagi yang boleh kubebelkan? Apa lagi yang boleh kuperbuatkan? Hanya doa yang dapat kutitipkan : "Ya Allah, campakkanlah hati insan ini untuk bertaubat kepadaMU.."

"KENALILAH TUHAN PENCIPTA CINTA ITU DAHULU SEBELUM MENCINTAI MAKHLUK YANG DICIPTAKANNYA. INSYAALLAH SELAMAT DUNIA AKHIRAT"

- Firdaus Al-Muari

Nota :

Maaf, aku tidak tahu siapa lelaki berkenaan. Dia bukan kawan facebook aku. Maklumat lanjut, kamu boleh dapatkan di --->
http://kuasarakyatperak.blogspot.com. Jika aku dapat sebarang maklumat berkaitan lelaki ini, aku akan share dengan kamu semua.

Tiada ulasan: